Muzyka i dźwięki to znacząca część mojego życia.
Poznaję je i odkrywam już od najmłodszych lat. Od kiedy pamiętam tkwiło we mnie silne przeczucie, że za dźwiękami powinna tkwić jakaś opowieść. Formy bez treści pozostawały poza obszarem mojego zainteresowania.
Krótko mówiąc, jestem bardzo daleki od „sztuki dla sztuki”.
Mam pewność, że odpowiednio dobrana muzyka uzupełni każdą historię – zarówno banalną, jak i tę wielopłaszczyznową.
Jestem też przekonany, że odpowiednio dobrane efekty dźwiękowe współtworzą charakter każdej produkcji.
To mój cel – przelewam emocje, obrazy, stany ducha, sytuacje i opowieści na papier nutowy, czy też elektryczny język syntezatorów. Na dźwięki.
W latach 2012-2017 byłem częścią Sea Vine (art/jazz rock), z którym wydałem 2 płyty, ciepło przyjęte przez krytykę w kraju i za granicą.
W 2017 napisałem muzykę do monodramu „Kolekcjoner” w reżyserii Piotra Krzysztofa Kamińskiego.
Tworzę oraz implementuję dźwięki w grach (Unity, Wwise) .
Zapraszam do zapoznania się z moim portfolio.
Cały czas rozwijam swoje umiejętności zarówno muzyczne jak i techniczne (szczególnie dotyczy to interaktywnego udźwiękowienia gier).
Na co dzień pracuję na Ableton Live oraz Presonus Studio One.
W pracy z obrazem (rozplanowanie muzyki oraz synchronizacja) wykorzystuję Davinci Resolve.
W udźwiękowieniu gier korzystam z Wwise, jestem też dobrze obeznany ze środowiskiem Unity 3D.
Pisząc muzykę używam zarówno wtyczek (Native Instruments, EastWest, Arturia, Softube, Slate Digital i inne) jak i „żywych” instrumentów (fortepian, Fender Rhodes Piano, Moog, Hohner String Melody, Yamaha CS1x i inne).
Tworząc SFX korzystam z nagrań terenowych, syntezy dźwięku czy też przedmiotów codziennego użytku.
Lubię pracować z ludźmi, którzy, podobnie jak ja, czują że udźwiękowienie musi mieć swój charakter i nieść ze sobą przekaz, wartość i historię. Interesuje mnie szerokie spektrum form – udźwiękowienie filmów, spotów, gier, trailerów…
Serdecznie zachęcam do zapoznania się z moim portfolio. Zapraszam do kontaktu i nawiązania współpracy.